Morning:)

Helgen va världens bästa helg juh:)

Va med linnea i fredags och så va vi på "discot.."
i helgbo, sen åkte vi hem till henne och så sov jag där;) <33

Dan efter så åkte vi till borlänge med hennes pappa för han skulle å jobba, då gick vi och köppte spån till hennes hamster, och gick till kupolen;) <33 De va skojj:P

Hahaha! De va typ två konstiga "tjejer" där..Haha! Linnea sa te mig att dom typ stog och as glodde på mig... Lr ngt?   (jojagvetjagärsåsnygg) ;)

men seriöst dom såg ut som killar!  Dom hade värsta hippikläder och en typ orange och grön väska o.O??
byxerna hade dom typ upp till halsen. och dom va typ blå xP.

aja... men jag såg ett par skitsnygga skor iaf:P 
sen gick vi till lindex?  och typ kladda me smink:P haha.  Linnea tog lite fel volym på fundation:P
(stavning).

Fasst först åt vi på MCD:D <33

sen gick vi tbx till framtidsmuseet. och så åkte vi heem:)  sem sov jag där igen;P

Vi hade bääst!.... sen sov hon hos mig xP sen åkte hon heeem:(


menmen that´s life!! <33


pussheeej<33


Kommentarer
Postat av: Davids tjej :P

Låter som en bra helg :)

2009-10-27 @ 22:34:49
URL: http://herrwicked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0