Tjaaa!

HEJHEJ:D

Asså jag kommer typ inte kunna blogga nå mer på typ en vecka nu :(
"Datan dampar" ;)  Men jag kan försöka i allafall:D

Idag har det varit lungt bara:D Satt typ på mitt rum och ritade i tre timmar:) Jag blev ganska hungrig, eftersom jag inte hade ätit.. Hehe..:P U know mee...:D
Jag vaknade vid tio, och va uppe en stund tills mamma åkte vid tolv... sen satt jag och ritade mm tills klockan va tre :S
Snacka om att va hungrig!!!
Sen har d varit luuuuuuungt hela daann:D

I morgon ska jag jeca och kevin sticka ner te kyrkogården när det är skitmörkt och titta och tända ljus:D
Det ska blii myys:D  Så häftigt där när det är så mycket ljus tända;)
Men nu ska jag inte säga mer:) kommer mer om en vecka;)

PUSS HEJ!!!<3333


PS!

kom ihåg att jag älskar dej<33

Kommentarer
Postat av: Millan

Oh jobbigt med att datan dampar sig hörru. Hoppas du tog fina bilder på kyrkogården och lägger ut :D

2009-10-30 @ 22:59:49
URL: http://herrwicked.blogg.se/
Postat av: Emma

nu har de gått mer än 1 vecka :O

2009-11-19 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0